Dana Horáková
TO PRETO LEBO ............🙃
Je pohodlné, môcť sa na vyhovoriť. Deti majú mať vedomosti, lenže škola nefunguje, tak je to ťažké. Keďže nefunguje, majú sa učiť doma. Lenže doma to nie je rovnaké ako v škole. Ale v škole im dávajú veľa úloh. Zvládnuť všetky úlohy nie je možné, lebo rodičia majú veľa povinnosti....... Toto všetko je zbytočné, lebo výsledok ,
teda vedomosti, deti nemajú.
Nech to bolo a je v školách akokoľvek zložité, rodičia chcú dožičiť svojim deťom dobré vzdelanie, dobrú prácu, dobrý život. Bez vedomostí, sa to nestane!
Čo s tým?
- už pri prvých školských problémoch hľadajte príčinu
(nejde čítanie - problém je v rozpoznaní písmena a jeho zvuku, nejde písanie - je málo rozvinutá jemná motorika, počítanie je pohroma - nemá spojené číslo s množstvom niečoho konkrétneho)
- učiť sa treba priebežne, nie nárazovo
(je ľahšie zvládnuť jedno učivo a kratší text, ako si naraz zapamätať celé kapitoly)
- plus, mínus, násobilka a delenie je základom aj tej najvyššej matematiky
(utešovať sa, že v desiatich príkladoch na mínus sa druhák pomýlil len raz a teda vie, to je pre zvládnutie matematiky veľmi nebezpečné)
- gramatika - to sú zákonitosti pre spájanie slov do viet
(Gramatika nie sú len diktáty a vybrané slová, gramatika to je schopnosť používať slová a tvoriť vety tak, aby nám druhí rozumeli. Bez tejto schopnosti nebude žiak schopný vypovedať svoju myšlienku, nedosiahne čo potrebuje, nebude pochopený a bude vždy mimo diania.)
BE STUDY, mob.: 0905 462 885, e-mail: konzultacie@bestudy.sk
